2012年9月22日 星期六

我的麻煩男友


突然間好想由文字上寫一下同男朋友的點滴
記得岩岩識佢時只係中學生一名. 兩個人由網上世界到電話世界. 個陣佢仲同我講叫我做佢女朋友.
但個陣我地都仲未見面 . 所以當然拒絕左佢啦. 之後傾下傾下. 見埋面. 到拖左手. 原來不經不覺已經 7 年多.
記得個陣放學. 之後佢就會泥接我. 之後大家食個下午茶. 見兩個鐘左右佢就會送我返屋企. 而佢就會趕返工.
而在星期六日的日子. 我放假時就會去佢公司附近搵佢. 之後又係食個茶餐就走人.
但原來有時見得愈少. 真係會愈珍惜大家相處. 特別當時要考公開試, 所以見面又少.
之後曾經因為性格唔夾分開. 又因為唔捨得對方復合返,
到兩個人真係好努力去為大家改變. 之後一齊去旅行.
去融入大家家庭 ( 特別係男朋友啦. 因為個陣分手我為佢傷心左好耐, 所以我屋企人初初好抗拒佢架 )
之後不知不覺. 到我都踏入社會 . 面對好多轉變.
加上家庭好多好多變化. 我都一直好感液激自己身邊有佢.
我係一個好好好典型的獅子座女生. 而佢又係一個獅子座男生 ( 其實一向唔多信星座, 但今次又真係好準 )
即係又自我. 又要面. 又麻煩既一個女人. 偏偏佢脾氣咁大的男人. 好多時都會為左我去遷就同忍耐.
到依家咁多年. 佢仲會成日接我收工. 買朱古力我食. 日日都同我講我愛你. 每一次放假你都一定留俾我
我要食乜.買乜. 去邊到. 你無論幾累你都會陪我.
仲要忍受我好多好多不必要的原則.
之後每一日都會好痴住我. 令我感覺到自己真係好重要好重要.
特別當身邊每一個人都羨慕我時.我就會覺得當日同返你一齊個決定冇錯. ( 因為當時太多人反對啦 )
咁多年. 佢為我改既. 做既. 一切一切我都有記住.
雖然我都成日同佢講. 我同佢一齊有幾幸福.
但在度都唔爭在講多次啦.
多謝你呀. 未來老公

沒有留言:

張貼留言