2013年8月24日 星期六

♥ 囍 ♥ 證婚 ♥ 睇場記 2

最近都冇打blog. 因為轉左工作之後真係好忙好忙呀.
所以結婚野都停哂手. 係最近依個星期先開始再開始返.
希望個blog 都可以定期更新返啦. 唔想個blog 打打下又放棄左.
而且我都有keep 住睇大家的更新架.

最近因為要煩證婚場地. 所以又去睇場啦
今次依個場地在尖沙咀中港城的世紀見證.
依個場地我之前在朋友婚禮都去過. 當時評價真係幾好
所以知道佢地裝潢之後就book左時間去睇.
點知... 都係有圖有真相.








hahha. 我睇完得一個感覺
就係真係好似殯儀館.
無論前前後後都好似.
特別係中間的一幅畫~hahah
所以依個場唔駛諗啦. 真係一入去就放棄了.

1 則留言:

  1. 當初我都有睇呢個場, 但我覺得好一般, 價錢又唔係吸引, 所以無揀~
    [版主回覆08/26/2013 22:44:02]係啦. 我覺得真係好似殯儀館

    回覆刪除