2013年3月13日 星期三

♥ 囍 ♥ Book埋婚禮司儀啦 ♥

依一個項目又係拖左好耐.
人選係我家姐婚禮當日的司儀.
但我又懶...拖下拖下又一個月.
終於在尋日落左訂啦.
在搵司儀的過程入面...我做左好多資料搜查.
發覺好多人都冇預到司儀的預算.
大部分都係會搵朋友幫手.
無奈既係......我的朋友當中真係冇乜邊個係有做主持的經驗.
所以真係焗住要搵出面的人幫手. 雖然又係一筆額外的開支.
但在我心目中一個好的司儀係可以好好安排席前的事宜.
特別係男女家都要爭住影相時.
有個司儀做中間人係可以令到四位老人家都安心D.
到左開席時都有個人幫手帶領下氣氛.
我曾經出席三個婚宴.
第一個婚宴的司儀在席前的時候拎住個咪大大聲咁 :
( 新娘的阿姨舅父係時候出黎影相 )
之後當中一個阿姨就係我媽媽啦. 佢影完相第一時間就係行埋我身邊.
同我講叫我將來一定唔好搵個咁無禮貌的人.
第二個司儀在席前的時候  :
( 請女家的大陸親戚出泥影大合照喇 )
我在旁邊聽到..本身都唔覺得依句野有問題.
但事後我知道原來依一班大陸親戚不太滿意 [大陸] 依個字.
第三個就係婚禮開始了. 睇完成長片段
司儀就開始講好多好多廢話. 之後仲讀左一大段的歌詞出泥祝福對新人.
而我就在台下一直聽佢講廢話等食飯..到左最後. 個司儀竟然無關咪就同個經理講 :
( 好啦. 起菜啦 .) .
當然. 以上兩三單都唔一定係新人的朋友..第二個仲係專業的司儀.
但我真係俾依三個司儀嚇親啦.
專業司儀犯錯的機會當然都有. 但我諗當佢日日都主持大大小小的宴會.
犯錯的機會係會比較少既. 何況如果係朋友真係幫手.
我諗事前食飯開會. 同埋事後大利是一封都唔少呀.
思前想後都係算啦. 用幾千蚊去買多一個安心都值得的.
何況我 Book 的司儀都叫做睇過佢現場表現.
希望我結婚當日佢都可以有好表現啦 .


4 則留言:

  1. 我都想BOOK呀可唔可以俾D資料我睇呀?
    [版主回覆03/14/2013 10:36:21]www.wonderfulweddinghk.com
    佢有3個的. 我見過joe 同埋simon 表現都幾好.
    simon 我覺得比較正經少少.
    joe 就會比較玩得咁的.
    睇你中意邊個 ^_^

    回覆刪除
  2. 其實司儀真係好緊要, 我當日個司儀個個讚好, 又識搞氣氛, 又變數快
    [Okayman回覆03/18/2013 17:24:44]Agree ar!

    回覆刪除
  3. 我好彩我嗰日個司儀真係好好
    佢令到我而家去到邊都讚佢一次
    [版主回覆03/24/2013 00:29:12]YES.好既司儀真係好緊要呀.

    回覆刪除
  4. 祝你有個開心熱鬧的婚禮!
    [版主回覆03/24/2013 00:29:11]thankyou very much ^_^

    回覆刪除