2012年12月26日 星期三

各位. 聖誕快樂呀 !!

往年既聖誕節男朋友都要返工. 大多都係夜晚食飯.
今晚既聖誕男朋友放假. 可以全日俾哂d 時間我.
下午去左睇青衣居屋的示範單位.
但睇完都係覺得唔多值. 呎價都係同一般的私樓冇乜大分別.
加上同男朋友未註冊. 以單身人士抽機會都太微了.
所以應該會放棄.
夜晚就去左黃埔行街. 去outback 食飯 .
但係去到先知道有最低消費....個下勁想拉住男朋友走.
因為outback 我次次去食都唔中意食佢d 扒.
不過去到冇理由就咁走左去. 最後叫左d 野都食唔哂. 拎左返屋企打包.
男朋友仲要8 點幾就話肚餓...又同佢去左去買宵夜.
我發覺我跟住男朋友既生活真係會食多好多野.
想唔肥都難. 可能要我減肥既第一步. 就係要同bf 見少d 面先得.



 


1 則留言:

  1. d薯條係咪煙肉芝士醬呀, 一睇覺得好正...
    [版主回覆01/07/2013 20:17:41]係呀. 超好味呢. 我去親outback 都係因為佢.

    回覆刪除