2012年10月1日 星期一

♥ 囍 ♥ Pre Wedding ♥ 遇上無禮攝影師 ♥

自從決定結婚後. 身邊好多朋友都同我一齊傾下結婚野
有D 仲會一齊參與, 俾好多意見我.
話說早一段時間有朋友同我講佢識左一個Freelance 攝影師,
仲俾左佢d 作品我睇. 我同男朋友睇完都覺得影得幾好. 雖然都好重味精.
不過平平地拎個經驗都好呀. 因為個攝影師都係新手一名. 
所以收費當然較相宜. 佢既目的都只係拎多d 相片做 PROFILE .
咁我朋友就當時同個攝影師講左. 有朋友有興趣.
當時個攝影師就話到時再約時間啦.
之後到依幾日. 其實我都忘記左件事.
因為我已經搵到個更好的攝影師.
而且朋友又一直無聲氣. 我以為佢都忘記左
點知原來朋友幫我再問個攝影師.
對話如下 :

朋友 : 係喎. 上次咪同你講朋友結婚. 想搵你影輯 Pre Wedding 呀
攝影師 : 你朋友係咪專業 model 呀?
朋友 : 當然唔係啦.
攝影師 : 下 . 咁係咪靚仔靚女 ?
朋友 : 唔係呀....

之後個攝影師就無再回應. 而且刪除左個對話.
唔知係咪因為佢都覺得自己咁樣問人再無視人地係好無禮貌的行為
所以要咁快刪除左.
其實佢都係新手. 就算佢肯我都要再考慮下架.
因為其實出去影輯相我都要搵化妝. 又要渣車. 又要請假
仲要未必影得好. 仲要仲要用泥賣廣告 !
我都有一定風險承擔.
如果佢係明星攝影師咁有架子我都會無咁嬲 ( 雖然如果態度唔好. 我都唔會俾錢佢地賺 )
但問題佢只係一個初入行的攝影師.
連咁少少既尊重都唔識 ! 真係激死我啦 !!!! 

發洩完畢. 希望各位b2b 唔好咁唔好彩遇到佢啦 ! 


1 則留言:

  1. Henrichoi Photography2012年10月5日 凌晨4:28

    除了看相片外,攝影師的態度都要考慮的。互動很重要的。
    [Henrichoi Photography回覆10/07/2012 00:05:49]醒目女
    [版主回覆10/06/2012 10:41:58]係呀。所以我揀攝影首要係有禮貌。
    無禮貌的影得幾好我都會badlist 佢地 ^_^

    回覆刪除